The day after…

Mooi hoor zo’n feestje, het is alleen altijd een kleine aanslag op je lichaam. Ondanks dat hebben we vandaag toch nog het een en ander uit de hoed weten te toveren.

Zondag 16 oktober 2022. De dag begint een tikkeltje brak, vermoeid en koud. Na het ontbijt met de hele familie zeggen we alvast gedag tegen Naat en Adri. Iets te voorbarig blijkt later.

Tegen een uurtje of 11 nemen we onze Fiat 500 en rijden we richting Moraira om Playa del Portet te bezichtigen. Na lang zoeken vinden we een parkeerplaats en niet veel later lopen we het strandje op.

Playa del Portet

Gezien de dorstige bekjes die we hebben besluiten we door te rijden naar, wat we inmiddels ons favoriete strandje noemen, Cala Advocat. Hier strijken we neer op het terras en we gieten wat drankjes weg. Het blijkt ook een prima plek voor de lunch te zijn merken we.

Lunch met uitzicht

Na de lunch lopen we even de zee in om pootje te baden. Na het nemen van wat foto’s van het uitzicht rijden we terug naar het hotel voor een welverdiende siësta.

Pootje baden

Wat kikker je toch op van zo’n siësta. We pakken de koffer vast in en rijden naar El Campello waar we beginnen met een cocktail.

Cocktail time

Dan, na nog even op de boulevard geflaneerd te hebben, stappen we binnen bij Brel. Je kunt immers niet naar Spanje zonder bij Brel te zijn geweest. Dat was genieten van taco’s met tonijn, Thai style albondiga’s, duck and foie arrocejat. Als dessert hadden we Memories from childhood en een Ode aan Daniela. Wat een genot om onze reis zo smakelijk af te ronden.

Lekker eten bij Brel

Als laatste activiteit deze reis gaan we nog even kort bij Naat en Adri op bezoek. Na het ophalen van wat herinneringen van de bruiloft geven we elkaar een knuffel en daarmee eindigt deze dag.

Wat een prachtig feestje was het toch!

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ontdek meer van Silver Gazelle

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.